Tentoonstelling Jos Welbers geopend
23-05-2026
Vanmiddag werd onder zeer warme en zonnige omstandigheden de tentoonstelling van de Gennepse schilder Jos Welbers geopend. Na het welkomstwoord van de voorzitter van het Petershuis, mevr. Anke Sonnemans, werden de aanwezigen getrakteerd op een speech van Claus Burgers, collega kunstenaar, eigenaar van kunsthuis “De Bakkerij” in Bergen (L) en oud-docent mediavormgeving aan het ROC. In zijn speech benadrukte hij de bijzondere veelzijdigheid en van Jos, wat het ook moeilijk maakt om hem in een hokje te plaatsen. De opening werd afgesloten met een drankje en was muziek.









